Saturday, August 9, 2014

PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS RENDAH RISIKO

BIL AIR NAIK
BIL ELEKTRIK NAIK
MINYAK NAIK
UPAH PENGASUH NAIK
YURAN TASKA NAIK
ITU NAIK, INI NAIK


Aduhai..kalau dah semua NAIK memang kita yang bekerja nih pon harap sangatlah GAJI pon NAIK kan?? TAPI kalau NAIK sekalipun takkan cukup jugak..Betul tak??

PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS RENDAH RISIKO?

Dalam masa-masa yang kritikal nih HANYA PERNIAGAAN FRANCAIS je yang MUDAH, CEPAT, JANJI ADA MODAL

Bila sebut pasal PERNIAGAAN FRANCAIS nih ramai yang kurang faham ye tak? Meh sini Bunny cerita sikit secara ringkas APA ITU PERNIAGAAN FRANCAIS?

 "Francais bermaksud satu bentuk pemasaran atau pengagihan di mana sebuah syarikat pemberi francais (francaisor) memberi kebenaran, hak atau keistimewaan kepada seseorang individu atau syarikat pemegang francais (francaisi) untuk menjalankan perniagaan mengikut tatacara yang ditentukan dalam jangkamasa tertentu dan pada lokasi yang ditentukan.

Dengan kata lain francais adalah perkongsian perniagaan di antara pemilik produk (francaisor) dan pelabur (francaisi) di mana francaisor akan menyediakan produk dan sistem perniagaan manakala francaisi akan menyediakan modal dalam bentuk dana, sumber manusia dan usaha berterusan untuk memastikan kelangsungan perniagaan.

Bagi pemilik perniagaan atau francaisor, francais merupakan alternatif untuk mengembangkan perniagaan melalui pelaburan pihak ketiga (francaisi)."

Oooo...dengan kata senangnya, FRANCAIS nih maksudnya KONGSI BERNIAGA. Kita keluarkan MODAL, PRODUK disediakan.

Faham setakat ni??

Tapi dengan kita yang ada suami,ada anak yang masih kecil, mana lah ada masa nak pergi belajar dan masuk kursus itu ini dalam jangka masa yang lama?? Sebab untuk fahamkan cara pengendalian, pengurusan, debit-kredit, sistem akaun, sediakan tenaga kerja, premis perniagaan...fuuhh..kalau nak senaraikan semua memang semput, belum buat lagi tuh!!

Belum masuk bab risiko lagi..isk, untuk kita yang tak tahu apa-apa tentang berniaga,risiko adalah benda yang paling kita takutkan. Bukan semua antara kita yang berani berhadapan dengan kerugian..betul tak??

Jadi, ada ke
 PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS RENDAH RISIKO??

ADA

PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS BERSAMA TOP LEADERS CIRCLE memang RENDAH RISIKO
  kerana:

1) MODAL FLEKSIBEL
2) MASA FLEKSIBEL
3) SESI COACHING 1:1
4) KELAS ILMU PERNIAGAAN DAN PRODUK PERCUMA
5) SISTEM PERNIAGAAN ONLINE (tak perlu ada kedai)
6) PENGURUSAN SENDIRI (tak perlu upah pekerja)
7) KEUNTUNGAN MILIK KITA 100%
8) PRODUK DISEDIAKAN
9) PRODUK LARIS SATU MALAYSIA
10) RAKAN KONGSI SATU MALAYSIA


Di dalam TOP LEADERS CIRCLE, kami sentiasa berusaha untuk membuka PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS RENDAH RISIKO terutamanya untuk mereka yang baru berjinak-jinak dengan bidang perniagaan. Selama 3 tahun Bunny berada dalam TOP LEADERS CIRCLE, yang dinaungi oleh IKON SOHONITA MALAYSIA SALHA ZAIN, tatacara perniagaan ini sangat TULUS dan mengikut SYARIAH. 

Maknanya 
KITA BUAT, KITA DAPAT
BUAT BANYAK DAPAT BANYAK
SETIMPAL USAHA KITA




Berminat untuk tahu lebih lanjut tentang
PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS RENDAH RISIKO
di bawah
TOP LEADERS CIRCLE?





Contact/PM/WHATSAPP
019 644 7972 (Bunny)




No comments: