Sunday, April 15, 2012

Gempar!! Premium beautiful TIPU!!

whaaaaaaaaattttttt!!!!!!! Perut XFLAT pon!!!!!

Tipu betol lahh!! kata pakai sehari pon dh boleh flatkan perut! yee..hari tuh pakai mmglah nampak perut flat dh tp skrg same jek!!! kenapa??? Mampos lah kali nih..PB agent sendiri perut buncit! huh..nothing else to say,bukan testimoni orang lain..hanyalah diri sendiri!! 

PERUTKU NAIK BALIK..WHY????

ehem-ehem..
Ingt2 balik kenapa lah agaknya naik balik perut yg sudah selim melim hari tuh? ye..mmg PREMIUM BEAUTIFUL BUKAN masalahnye..tapi masalahnye adalah SAYA! hahahaha..Ye,saya xberdisiplin pakai PB..sebabnye?

1) Setiap hari saya naik TRAIN pukul 4.50a.m..and SAYA sangat MALAS nak sarung Premium Beautiful di pagi hari..sekian! dan ini menjadikan saya bergerak tanpa PREMIUM BEAUTIFUL 5hari seminggu!! Errkkk...

2) OVER CONFIDENT of my body sbb saya rasa body saya dah kecik,perut pon dh xbuncit dh lepas pakai PB beberapa lama,gastrik & migrain pon dh kurang since pakai PB beberapa bulan..hak3..(saya memang agak confident ye??) hahahahaa

ahaaa..now,kenapa saya WAJIB pakai PB saya balik dengan disiplin nya??

1) sebab hari khamis lepas,gastrik saya menyerang kembali bersama migrain..TERUK sangat sampai tak larat nak bangun dan muntah2..hinggakan DaddyDahlia kena belikan PANADOL yang saya tinggalkan sejak pkai PB dan apa lagi??? KENA MAKAN la..waaa,xsanggup sgt nk telan DADAH itu lagi!!!

2) Ye..sbb saya rasa perut saya naik sikit..wawawawa! Tulah,sape suh xpakai dengan TERATUR!

3) Because I HAVE TO DO SOMETHING!!! oh yeahhh...

So now, kena MULA balik pakai Premium Beautiful Corset saya kerana saya TAK NAK perut BUNCIT, TAK NAK MIGRAINE lagi..and TAK NAK GASTRIK lagi!!! Sibbaek pinggang dah kaki TETAP xlenguh..huhu,kalo tak,bertambah lagi sebab KENAPA SAYA PERLU PAKAI BALIK PREMIUM BEAUTIFUL SAYA!! huhu...

GO BUNNY GO!!!!

3 comments:

Unknown said...

Hehe..kelakar la cara sis tulis ni..hampir2 tertipu ngeeheee

Unknown said...

Hehe..kelakar la cara sis tulis ni..hampir2 tertipu ngeeheee

Nurul Rushdi said...

ehehe..jangan tertipu! =)