Thursday, June 14, 2012

Kenapa saya join Premium Beautiful?

kenapa dalam banyak2 business part time nih,bunny pilih PREMIUM BEAUTIFUL?? padahal banyak je lagi business yang ada kat Malaysia nih..tapo kenapa PREMIUM BEAUTIFUL???

Jom,bunny SHARE ngn korg..kenapa..=)


1) Well-known company
 * bagi bunny benda nih adalah aspek yang paling bunny utamakan dalam memilih sumber pendapatan..supaya kita bukan je dpt BONUS bulan PERTAMA tapi kita dapat bonus tiap2 bulan! Selain tuh, company Hai-O nih dh masuk tahun yang ke 20 berada dalam industri nih..bayangkan betapa kukuhnya syarikat nih dengan pelbagai anugerah yg sudah diterima. (Gambar diambil dari Top-leader Hanis Haizi)



2) In-demand product 
*Haa...yang kedua adalah produk! Kalo produk xterkenal dan tiada permintaan, bygkan bisnez jadi cmner??? Ibaratnya macam kalo kita sibuk duk bukak Cyber Cafe lagi setelah bertahun2 CC xberapa nak laku dek kerana peningkatan taraf hidup rakyat yang semakin maju dengan Wi-Fi..handphone yang canggih, playstation,ipad,tablet..n mcm2 lagilah..TAPI produk yang bunny percaya nih adalah PREMIUM BEAUTIFUL..korset No 1 Malaysia n akan tetap No1..sebab?? dari awal kedatangannya dalam industri kecantikan dan kesihatan nih,permintaan sgt tinggi sehingga kan ada yang mampu menjual 100-200sets dalam masa sebulan!!



3) Income MESTI masyukkkk!!!
* Haruslah kite wat biznes nak untung kan?? Pengalaman bunny sendiri sebagai part timer,dalam beberapa bulan bunny wat bisnes nih..bunny dah dapat around 10K sebagai bonus dari company..tak termasuk keuntungan dari jualan Premium Beautiful dan Pulangan modal.amacam?? bagi part timer ok ah kan utk topup2 ye x?? sape nak bg kalo kita hanya termenung kat umah pk bisnes ape yang mendatangkan keuntungan.Bunny pegang kata2 leader bunny, Kak NUR FADZLIAH.."Jadikan bisnes nih satu titik permulaan untuk kita berubah menjadi diri kita YANG LEBIH BAIK"

4) Supportive TEAM
* Dulu Bunny selalu terfikir.."aku xpernah wat biznes..jangan kata nak wat bisnes korset..korset pon xpernah pakai" cmner agaknya nak wat biznes nih kalo sorg2??? Rupenya Bines Premium Beautiful nih sangat cantik..kami tak pernah DITINGGALKAN oleh leaders, diberi segala ILMU tentang bisnes dan perjalanannya mengikut kemampuan n masa kita, kemudahan RUJUK leaders dalam segala permasalahan yang timbul DAN yang paling penting MEREKA IBARAT KELUARGA!


5) FOC 5 stars TRIP
* Best kan??? Huhu...nilah insentif yang sentiasa dinantikan oleh kami! Percutian mewah PERCUMA umntuk yang berusaha sebaik mungkin untuk menambah pendapatan!! Penghargaan company nih merupakan yg paling BEST lah sbb sumer qualifiers xperlu bayar ape2! nama lagi FREE kan??? Huhu..sebelum nih Perth, Hong kong, Vietnam, Holland, Guangzhou dan yang paling terbaru LONDON-PARIS!!!!! so,kami sumer sedang set up strategi dan bergerak PANTAS dan PANTAS!!! sesaper nak join,jom lah!!!


masih sempat lagi pada yang nak bersama bunny dalam biznes nih!

JOM!!!!
for free PB trial/ Free consultation

BUNNY
019 644 7972


No comments: