Monday, May 9, 2011

First ke???

Alhamdulillah...setelah berbulan2 dalam tahun 2011 nih akhirnya sampai jugak hasrat aku nk wat n3 baru..hahahahaha...kelakar seeehhh...dh bln 5 kot..

pejam celik pejam celik...dari hidup bujang ke bertunang, dari bertunang dh kahwin, n dr berdua smpai lah sekarang akhirnya rezeki Allah limpahkan..keluargaku dh pon menjadi tiga..alhamdulillah...

4 April 2011,jam 1335...lahirlah puteri sulung kami seberat 2.55kg yg dinamakan DAHLIA SAFIYYA BINTI ISMAFARDI..maksudnya bunga yg ikhlas,yg tidak menyusahkan n kawan baik. Perjalanan hidup nih sungguh indah...setiap detik yg datang tu xmampu aku imbas kembali jika x kerana peristiwa2 indah yg hadir mengisi saat n ketika itu.Chewwaahh...buleh tahan jiwang n3 kali nih...ehehe..Kegembiraan kami berdua xdpt nk diucapkan dgn kata2 tatkala pertama kali menatap wajah kecil yg sungguh indah d mata kami. Sekarang dh sebulan lebih berlalu,Dahlia dh 3.7kg..cpt betul dahlia besar..alhamdulillah..ha..nilah wajah anak dara kami..







Semalam,kali pertama aku menyambut hari ibu..rasa sebak masa org wish "happy mother's day" kt aku...huhu...mcm aku selalu ckp..mmg hidup nih mcm mimpi yg jd kenyataan..

Bnyak lg n3 tertangguh nih sbnrnye..nnt aku smbung cter lg..nk jenguk anak dara jap..tata

No comments: